Drogba vs. Messi in Turkish Airlines #EpicFood campaign
fShare
0
Pin It

Už jste viděli dnes všudypřítomné reklamy turecká letecká představovat Lionel Messi? Pokud ne, jste asi nebyl na internetu v poslední době.

Drogba vs. Messi je poslední splátka představovat tuto jet-nastavení fotbalová hvězda, která je součástí kampaně vytvořené z reklamy "huti" Crispin Porter & Bogusky (Londýn).

Předchozí inzerát představovat Messi závody po celém světě v soutěži s basketbalistou Kobe Bryant vidět, kdo by mohl mít ty nejlepší selfies v přátelské hře "Selfie-tag" a byl viděn na YouTube více než 139 milionů krát! V novém místě, s ruční hashtag "#EpicFood", jeho kolega fotbalista Didier Drogba je cestování po světě na foodie cestě, jen aby zjistil, že Messi porazil ho nejexotičtějších a daleko mimo restaurací na světě, z Sahara na Sibiř.

Součástí kampaně jsou také on-line soutěž vyzývající lidi, aby se podělili o své vlastní "Labužník selfies" https://epicfoodmap.com/ pro šanci vyhrát volné lety, Turkish Airlines, kteří jsou nadšení pro skvělé jídlo. Reklamní kampaň řešení jak foodies a extrémní Travel-nadšence je určitě ještě větší vítěz na Youtube, protože vědí, že jídlo je nejlepší způsob, jak pochopit kulturu a každý má rád cestování.

Jejich otázka pro diváky i když je jednoduchý; kdo vyhraje tentokrát?

Have you seen the now ubiquitous Turkish Airline advertisements featuring Lionel Messi? If not, you've probably not been on the internet lately.

Drogba vs. Messi is the latest instalment featuring this jet-setting soccer star, part of a campaign created by advertising "hotshop" Crispin Porter & Bogusky (London).

The previous advert featuring Messi racing around the world in competition with basketball star Kobe Bryant to see who could take the best selfies in a friendly game of "selfie-tag" and was viewed on Youtube more than 139 million times! In the new spot, with the hand hashtag "#EpicFood", his fellow footballer Didier Drogba is travelling the world on a foodie quest, only to find that Messi has beaten him to the most exotic and far out restaurants in the world, from the Sahara Desert to Siberia.

The campaign also includes an online contest inviting people to share their own "foodie selfies" https://epicfoodmap.com/ for a chance to win free flights on Turkish Airlines, who are passionate about great food. An ad campaign addressing both foodies and extreme travel-enthusiasts is sure to be an even bigger winner on Youtube, because they know that food is the best way to understand a culture and everyone loves travel.

They question for viewers though is simple; who will win this time around?

The Living DeD of Prague: Raging against the machi...
William McEnchroe

You have to know what to look for, and you have to know where to look. They rarely appear in dayligh [ ... ]

Crow Carnage in Canada
Dr Paul Kail Raven scavenging on a dead shark (CC BY-SA 3.0)

The city council in Chatham, Ontario, has hired men to go round the city at night shooting crows. Su [ ... ]

MILES' TONES: Workshoptalk
miles

It's come to a point, it seems, that some kind of support group should be formed...

Nine Kremlin myths to justify the annexation of Cr...
Think Magazine

It is the mantra of Russian propaganda that Crimea legally and peacefully "separated" from the Ukrai [ ... ]

Why Mindfulness Matters To Your State Of Being
Keye Wu Colouring books for adults reduce stress and improve focus

If you've been wondering what all the fuss has been about colouring books for adults, then prepare t [ ... ]

Cat Scratch Fever
Jeffree Benet A catfight between two women is a terrifying thing to witness

One man's near-fatal discovery that women are not the weaker sex...

Jeffree's Kitchari Recipe
Jeffree Benet Jeffree's Kitchari Recipe

In the summer of 2012, I was hit with a case of Bell's Palsy, an inflammation of cranial ner [ ... ]

Review: 1968 Magnum Around the World
Jeffree Benet 1968 Magnum Around the World

Where were you in '68? No doubt some of our devoted readers were floating aimlessly in eggland, wai [ ... ]

Read more...

ThinkTV

ThinkTV

Back when the IMF/WB came to Prague, we created a two part programme for TV3. Check it out here.

Name Day/Svatek

Yesterday : Anna Today : Věroslav Tomorrow : Viktor After tomorrow : Marta

Vzhůru dolů!
Vladimír Toufar

Člověk unavený každodenním shonem, melodiemi mobilních telefonů, nekonečnými dopravními z [ ... ]

MORCHEEBA - Big Calm
Keith Kirchner MORCHEEBA - Big Calm

Chvíli mi trvalo, než jsem si tuhle desku plnou různých stylů oblíbil.

Krátká historie rtěnky
Anna Koslová Krátká historie rtěnky

Jste-li dívka, pak ten nejlevnější způsob, jak vlastnit výrobek známé design [ ... ]

Slangovy slovnik: Cože to sakra říkal?
Keeley Keeley: Slangový slovník

Keeley: Slangový slovník o 3000 výrazech vychází v druhé polovině [ ... ]

Tata Bojs are GO!
Joe Bodia a Eva Picmausová Tata Bojs

O kapele, nové desce, přestupu i o jiných věcech si povídal s Milanem Caisem, Tomáš Sláma.  [ ... ]

OHM SQUARE - Ohmophonica
Keith Kirchner OHM SQUARE - Ohmophonica

Deska roku 1997 se vám dostane pod kůži.

14 způsobů jak vzrušit ženu bez doteků
Jarka Fricová Kim, painted by Richard Martinez

Bylo nebylo. Jestliže v 16. století v Praze muž položil ruku na ženu, aniž byli formálně zas [ ... ]

TV Nova - K čemu Parlament?
Petra Matušinová TV Nova - K čemu Parlament?

TV Nova se ve svých pocátcích tvárila jako nevinné díte, které rozdává zábavu. Stalo s [ ... ]

Ostatní články

  "Since 1996 Think Magazine has been a catalogue of trendiness masquerading as deep thought, featuring investigative journalism and popular news and as a sociological resource for music, art, fashion, subcultures and the occasional crazy conspiracy theory..." (In Czech & English)

Be interesting. Think.