Hyundai nové myšlení je geniální

Hyundai Azera/Grandeur
Pin It

Jako elegantní jako Lexus, aniž by na drahý bolesti hlavy...

Hyundai auta jsou nyní populární po celém světě, protože jsou ve svém rodném Jižní Koreji, a jedno z tajemství jejich úspěchu je, že spíše než se snažit být obří automobilka, se zaměřují na výrobu auto, aby řidiči milují. Tento philiosophy se odráží v celosvětovém uvedení svého nového "Live Brilliant" reklamní kampaň, která mapuje jejich "New Thinking. Nové možnosti "slogan, tím, že ukazuje světu, jak Hyundai vlastnictví pozitivně ovlivnily životy svých zákazníků."Živá Brilliant" Celosvětová kampaň je odvážný krok pro Hyundai, kteří již dříve pouze inzerována na regionální úrovni, a to obchodní, dokonce vypadá, jako by byl natočen u nás doma.

Podívejte se na video zde

Cold Weather, Hot Deals - Get $40 off hotel bookings

Naše mise

1. Chcete-li si myslíte
Uděláte-li si lidé myslí si myslí, budou tě miluju. Pokud jste opravdu si myslí, budou vás nenávidět.
2. Sdělit světu pravdu
Když si jen říct pravdu, začnete vydělávat důvěru, jako novináři, naším posláním je říkat pravdu.
3. Aby se budete smát
Chceme, aby se budete smát, smích, úšklebek, škleb, nebo úsměv, když se snažíme najít vzhůru života ve vší zla kolem nás.
Think Magazine is a grenade in the lap of journalism!

_ The Economist

 

Name Day/Svátek

Yesterday : Soňa Today : Taťána Tomorrow : Arnošt After tomorrow : Kvido

 
Jsme sami? Nemluví na nás? Neposlouchají nás?
Jeffree Benet Jsme sami? Nemluví na nás? Neposlouchají nás?

The Search for Extraterrestrial Intelligence (Pátrání po mimozemské civilizaci) je hledáním,  [ ... ]

Anketa 2000
Petra Matušinová Anketa

Některé podivné otázky pro některé úžasné lidi ...

Něco málo o... DJ Bass
Eva Kolářová DJ Bass

Think se ptá: Dá se styl Tvého hraní zakrabičkovat?

Zacházejte se svými zaměstnanci jako s pokladem
Eva McLeanová

Nyní je ve společnosti povědomí, že každý je ohodnocen stejným dílem ve všech ob [ ... ]

DAVID MATÁSEK: Z Orlíku přes Národní do Divadla K...
Michael Kyselka DAVID MATÁSEK

"A cejchem mu vypálili na čelo nesmazatelné znamení  [ ... ]

Lepší je chodit pozdě
Jeffree BenetLepší je chodit pozdě

Lidem, kteří chodí včas se stávají špatné věci. To je skutečnost, o které nemá polovina  [ ... ]

Extáze a Techno scena
Ester Starmanova Extáze a Techno scena

Nejpreferovanější taneční droga. Podle většiny návště [ ... ]

Jeďte pracovat do zahraničí
Joe Bodia pracovat do zahraničí

Dejte se do toho, ať už máte volný jenom jeden měsíc nebo celý ro [ ... ]

Kultura velkoměst
Joachim Dvořák Kultura velkoměst

Obklopeno budovami velkoměstského labyrintu přichází za vámi nové číslo kulturn [ ... ]

EASTERN UPRISING - Dance Music from the Asian Unde...
Keith Kirchner EASTERN UPRISING - Dance Music from the Asian Underground

Pozoruhodná a podařená kompilace.

Postřehy DJ Icemana
Eva Kolářová DJ Iceman

Poslední srpnový víkend se konala v Západním Londýně gigantická hudební akce Notting Hill C [ ... ]

Quo vadis, musica?
Ryška Quo vadis, musica?

Miliony let se naše modrá koule pachtí po oběžné dráze a lidské vzpomínky spřádají vlák [ ... ]